Dag 12 - Naples - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Mark Leeuwen - WaarBenJij.nu Dag 12 - Naples - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Mark Leeuwen - WaarBenJij.nu

Dag 12 - Naples

Door: Mark van Leeuwen

Blijf op de hoogte en volg Mark

15 Juli 2013 | Verenigde Staten, Naples

Vanochtend kozen we voor een niet al te vroeg ontbijt. Het ontbijt bij Best Western blijft uitgebreider dan de vorige hotels. Meer keuzes in ieder geval. De televisies in de ontbijtruimte van het hotel laten veel weerberichten zien, maar zijn niet echt positief. Maar buiten schijnt wel de zon. Na overleg besluiten we in ieder geval de kamer met 1 nacht te verlengen. Niemand had zin in reizen tijdens regenbuien en aangezien de zon scheen gokte we op een dagje strand in Naples. Zodoende hoefde we ook iet te sjouwen met de koffers.

Dus de zwem- en strandspullen werden gepakt en hop de auto in we kozen voor de historische pier van Naples. De auto daar geparkeerd en wederom betaald parkeren. Echter hier gaat het om 1,50 dollar eerste uur, daarna een kwartje per 10 minuten. Betere tarieven dan in Nederland. De Naples pier was een leuke plek waarbij we van 11 uur tot 15.15 uur op het strand hebben verbleven. De zon verbleef af en toe achter de wolken, maar het bleef warm. Onverwachts bleek het dus een erg leuke strand dag.

Op het moment dat we in de auto stapte begon het alweer te regenen. Dus naar het hotel, douchen en even wat uitrusten. Daarna zijn we nog door het stadje gereden op zoek maar een restaurantje. We stuitte op Friday's en besloten daar na een tip van ex collega Marissa daar te gaan eten. Erg vriendelijk personeel en lekker eten voor weinig geld. Goede tip Maris!!!!!

Na het eten zijn we nog maar Miromar Outlet te rijden. Na vijf keer een jas van Guessin mijn handen te hebben gehad in afgelopen.keren dat ik in de states was, heb ik m nu toch gekocht voor 99 dollar. Een witleren jas. llse vond nog een leuke blouse en jurk. Samen met een riem voor mij waren we 180 euro kwijt. Een lachtertje dus. Nadat ik nog nieuwe Nike sportkleren had gekocht, gingen we terug naar het hotel. Even opfrissen en naar bed. Morgen naar de Everglades in de hoop op goed weer.