Dag 11 -Sanibel Island - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Mark Leeuwen - WaarBenJij.nu Dag 11 -Sanibel Island - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Mark Leeuwen - WaarBenJij.nu

Dag 11 -Sanibel Island

Door: Mark van Leeuwen

Blijf op de hoogte en volg Mark

14 Juli 2013 | Verenigde Staten, Naples

Vandaag een kort verslag. Het ontbijt bij het Howard Johnson hotel was niet al te best. Erg beperkt aanbod namelijk. We waren ook snel klaar, waarna we onze koffers in de auto zetten en rond 9 uur wegreden. Bij Starbucks hebben we koffie gedronken en op internet de weersverwachtingen bekeken. Vandaag zouden we naar Sanibel Island rieizen voor een dagje strand op het schelpeneiland. We twijfelden erg omdat het weer erg slecht aan het worden was. De voorbode voor orkanen denderden over Florida in de vorm van harde regenbuien. Het leek erop dat rond 1 uur het weer wat beter zou worden, dus we gokten erop.

De tol was ze dollar, maar zodra we het eiland op reden kwam het met bakken uit de hemel en eerlijk gezegd hield het die dag niet meer op. We zijn nog een cupcake gaan eten en hebben wat rondgereden op het eiland en het eiland captiva, maar het plezier was weg bij ons. Persoonlijk had ik erg uitgekeken naar Sanibel eiland o.b.v alle internetartikelen die ik gevonden had. Maar helaas was het letterlijk in het water gevallen. Nu het niet meer droog werd, zijn we doorgereden naar Naples.

Rond vier uur kwamen aan bij een Best Western hotel. Het beste hotel wat we nu toe hadden. We boekten er voor twee nachten, mede gezien het slechte weer. Het leek erop dat het tot en met het einde van onze vakantie het alleen maar zou regenen. Erg balen dus. Na het inchecken hebben we wat uitgerust en ons opgefrist. Het regenen was nu tot het minimum beperkt, maar wateroverlast op de wegen was erg groot. Rond zeven uur zijn we op pad gegaan voor het avondeten.

We kozen voor Hooters. Een erg leuk cafe c.q. Restaurant voornamelijk gericht op mannen. Bij aankomst zijn Vera gelijk: Hee die mevrouw heeft wel een hele korte broek aan. De serveersters zijn nl altijd in hele korte broeken en diepe uitsnede gekleed. Leuk uitzicht voor mij dus haha. Na het eten naar het hotel en besloten we eerst ut te slapen, hopende dat het weer mee zou vallen morgen in Naples.

• 16 Juli 2013 - 14:04

Marlies:

Hey Mark, wat dacht je.......? Zo`n píepklein broekje.......LIKE A LOT, haha.
    Ik zal meeduimen dat de komende dagen de zon terugkomt bij jullie, misschien kun je dan nog `n poging wagen voor Sanibel Island? En anders is er vast een goed alternatief toch?
    Veel plezier in ieder geval, take care, groetjes en hugs ook voor de dames, xMarlies (Henk zit in the UK)Houdoe

• 17 Juli 2013 - 04:41

Mark:

Hey marlies,
    Het is me alleen niet gelukt om foto's van de broekjes te maken haha.