Dag 15 - Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Mark Leeuwen - WaarBenJij.nu Dag 15 - Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Mark Leeuwen - WaarBenJij.nu

Dag 15 - Miami

Blijf op de hoogte en volg Mark

18 Juli 2013 | Verenigde Staten, Miami

Na een druk ontbijt, dat wil zeggen hamsterende mede-toeristen die bang waren wat tekort te komen, gingen we op pad naar de keys. Helaas begon t al snel te regenen en aankomend op Key Largo, leek het erop dat de buien niet meer op zouden houden. En wat heb je aan een bezoek op de Florida Keys als t alleen kaar regent? Dus kozen we ervoor om om te keren met eindbestemming Miami.

Tussenstop gehad bij een groot winkelcentrum. Daarna door naar Ocean drive van Miami. De auto konden we snel kwijt in een parkeergarage, twee dollar per uur. We hebben een mooie wandeling gedaan over Ocean drive, art deco district en het strand. Nadat ik traditioneel een kentekenplaat had gekocht, gingen we naar Friday's om een hapje te eten aan Ocean Drive. Nadat we klaar waren en wilden gaan, bleek het enorm te regenen. We waagden erop, maar kwamen een halfuur later kletsnat bij de auto. Zo verzopen was ik in NL nog nooit geweest.

Op naar het hotel in Hollywood. Het plaatsje net boven Miami waar we onze eerste nacht ook hadden doorgebracht? Aangezien dat hotel SlEcht was bevallen, hadden we vanochtend reeds bij Quality Inn. Het hotel was erg. Goed et eindelijk een fatsoenlijk bad voor mij. Na een heerlijk bad was het weer tijd om te gaan slapen. Vrijdag zou een goede regenloze dag worden, oftewel standweer voor ons.